  • Data: 2023-02-22 18:45:07
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2023 o 17:45, J.F pisze:

    > Podawano wtedy i po 1 dawce, i "w pelni zaszczepionych", i była jedna
    > szczepionka jednodawkowa.

    I dalej to tak podają. Przy czym twierdzenie, że ktoś jest "w pełni
    zaszczepiony" jak szczepił się rok temu to jawne robienie kurwy z logiki.

    > Oj ... to grozi twierdzeniami, ze:
    > -szczepionka moze byc nieskuteczna - no bo to inne przeciwciala,

    Mają i jedne i drugie. Hmmm. Tak to znaczy że szczepionka jest
    nieskuteczna (w klasycznym rozumieniu czyli przeciw zachorowaniu):P

    > -szczepienie było niepotrzetrzebne - skoro 80% i tak przeszlo :-)

    Nie do końca - o ile mi czy tobie to pewnie z grubsza, z perspektywy
    czasu wszystkow jedno czy przeszedłeś deltę czy omikron, to naszym
    rodzicom może już robić różnicę czy przeżyli te dwa pierwsze lata żeby
    teraz mieć katar.

    > No chyba, ze to pozne badania - byli zaszczepieni, zachorowali,
    > ale "dzieki szczepionce" przeszli łagodnie :-)

    No mniej więcej w listopadzie przestali cokolwiek nowego publikować,
    więc "późne" na tyle późne że dotyczy zapewne w większości omikrona.

    > Na grype nie tak latwo sprawdzic.
    > Niemcy szacują, ze mocna grypa im pochlania czasem i 30 tys obywateli.

    No to wychodzi tyle samo co "kwoid - choroby współistniejące". Czyli
    tyle samo;)

    > https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
    > zobacz - pik smiertelnosci zimą 22/23 prawie taki sam jak przy covid.
    >
    > Omikron wcale nie taki łagodny, czy wyjątkowo wredna grypa ?

    Nic nadzwyczajnego tam nie widzę - baseline w "zimę" +15k do "lata" tak
    samo jak w każdym roku wcześniej - całość się podniosła - również poza
    "falami" co oznacza raczej że to "collateral damage":(

    > A jest wredna.
    > I najwiekszy pik to wlasnie w Niemczech. I w Anglii.

    E tam - w 2018 było max 90k, a teraz jest 100k. Gdyby oś Y nie zaczynała
    się na 60k to nikt by nie zauważył:P

    > Teleporady sie nie zakonczyly/nie ograniczyly ?

    Nie. Przynajmniej w luxmedzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!