  • Data: 2023-02-22 17:28:45
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2023 o 12:58, J.F pisze:

    > Obecnie chyba więcej.

    Zależy od definicji - po drugim boosterku? Nie sądzę. A po pierwszym,
    rok temu to robienie kurwy z logiki, że są w pełni zaszczepieni.

    > I wydają się sensowne.
    > Wiec rzeczywista smiertelnosc znacznie nizsza o od oficjalnej,
    > też wydaje sie sensowna.

    Kiedy ostatnio sprawdzałem swoją ulubioną szurską strone (ukejski urząd
    statystyczny) to było że OIDP 80% krwiodawców przeszło kowid - to się po
    typie przeciwciał poznaje czy po szczepioeniu czy po przechorowaniu.

    Załóżmy że te 80% zostało (choć teraz pewnie jest bliskie 100%) i że w
    PL jest podobnie. mamy 37M*0,8 ludzi i 120k śmierci na
    kowid+_choroby_współistniejące_. 1/4 procenta - w chorobami
    współistniejącymi. Na sam kowid jeszcze przez jakieś 10. Czyli 0,025%.
    Sprawdzi ktoś ile jest na grypę?

    > A dzis, jak pójdziesz z objawami "grypy" do przychodni, to przetestują
    > profilaktycznie, czy dopiero za tydzien, jak leczenie nie pomoże?.

    Wcale nie testują - teleporada i zwolnienie do końca tygodnia. Kiedyś
    była kwarantanna;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!