  • Data: 2023-02-22 17:45:05
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Feb 2023 17:28:45 +0100, Shrek wrote:

    > Zależy od definicji - po drugim boosterku? Nie sądzę. A po pierwszym,
    > rok temu to robienie kurwy z logiki, że są w pełni zaszczepieni.

    Podawano wtedy i po 1 dawce, i "w pelni zaszczepionych", i była jedna
    szczepionka jednodawkowa.

    > Kiedy ostatnio sprawdzałem swoją ulubioną szurską strone (ukejski urząd
    > statystyczny) to było że OIDP 80% krwiodawców przeszło kowid - to się po
    > typie przeciwciał poznaje czy po szczepioeniu czy po przechorowaniu.

    Oj ... to grozi twierdzeniami, ze:
    -szczepionka moze byc nieskuteczna - no bo to inne przeciwciala,

    -szczepienie było niepotrzetrzebne - skoro 80% i tak przeszlo :-)

    No chyba, ze to pozne badania - byli zaszczepieni, zachorowali,
    ale "dzieki szczepionce" przeszli łagodnie :-)

    > Załóżmy że te 80% zostało (choć teraz pewnie jest bliskie 100%) i że w
    > PL jest podobnie. mamy 37M*0,8 ludzi i 120k śmierci na
    > kowid+_choroby_współistniejące_. 1/4 procenta - w chorobami
    > współistniejącymi. Na sam kowid jeszcze przez jakieś 10. Czyli 0,025%.
    > Sprawdzi ktoś ile jest na grypę?

    Na grype nie tak latwo sprawdzic.
    Niemcy szacują, ze mocna grypa im pochlania czasem i 30 tys obywateli.

    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
    zobacz - pik smiertelnosci zimą 22/23 prawie taki sam jak przy covid.

    Omikron wcale nie taki łagodny, czy wyjątkowo wredna grypa ?
    A jest wredna.
    I najwiekszy pik to wlasnie w Niemczech. I w Anglii.

    > Wcale nie testują - teleporada i zwolnienie do końca tygodnia. Kiedyś
    > była kwarantanna;)

    Teleporady sie nie zakonczyly/nie ograniczyly ?

    J.