  • 41. Data: 2011-05-19 06:52:10
    Temat: Re: Rzeznik lcd
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    bundy napisał(a):

    > http://testwiedzy.pl/game/18170.html

    Zaliczony 100%
    Na zwykłym Dellu, którego rzeźnik zarzyna.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 42. Data: 2011-05-19 08:00:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-18 20:22:17 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > No nie taki znowu sokoli, bo przy odległości, przy której na co dzień
    > pracuję, szarości jeszcze nie ma. Ale pewno usłyszę, że za blisko
    > monitora siedzę :)

    U mnie szarość znika po przekroczeniu odległości ok. 15 cm Naprawdę
    siedzisz aż tak blisko?

    de Fresz

  • 43. Data: 2011-05-19 08:07:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-18 23:08:40 +0200, Wrota Bieszczadów
    <r...@s...pl> said:

    > I w zasadzie juz od dawna
    > śmiech mnie ogarnia jak widzę kiedy ludzie wydają ciężką kasę na
    > jakieś EIZO hiper super żeby im się w domu zdjęcie dobrze wyświetliło :)

    Mnie podobnie śmieszy wywalanie ciężkiej kasy na FFy i inne Lki.

    de Fresz

  • 44. Data: 2011-05-19 08:51:36
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-05-18 12:33, Jan Rudziński wrote:
> [...]
    >
    > daje szare paski bez kolorów?
    >
    > Niestety, jakby ktoś miał złudzenia: telewizor (samsung 32L651) pokazuje

    stary SyncMaster 913N. Na górze ledwo przebija się kolor, na dole bardziej.

  • 45. Data: 2011-05-19 09:33:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-19 08:52, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > Zaliczony 100%
    > Na zwykłym Dellu, którego rzeźnik zarzyna.

    Jedno z drugim praktycznie bez związku.
    Ale tak dla pewności: oglądasz rzeźnika oczywiście w skali 1:1?
    Wybacz jeśli urażam :)

  • 46. Data: 2011-05-19 10:07:12
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    Użytkownik "Kosu" <6...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jeśli to komentarz do mnie, to chybiony. Monitor jest biurowy, tani, prosty.
    > Siedzę przy nim średnio 10h dziennie (z czego statystycznie zdjęcia obrabiam
    > może 5 minut), więc miałem zupełnie inne wymagania niż przy kupowaniu "EIZO
    > hiper super". No ale jakby mnie było stać na "EIZO hiper super", to pewnie też
    > bym kupił. Jako drugi :)

    E nie do Ciebie tak ogólnie sobie gderałem w próżnię :)

    Roger

  • 47. Data: 2011-05-19 10:15:04
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    > Mnie podobnie śmieszy wywalanie ciężkiej kasy na FFy i inne Lki.

    Mnie juz też :)
    Część elek tych najdroższych i najcięższych się pozbyłem bo nabawiłem
    sie od nich tylko wady kręgosłupa np. takie 70-200 2.8 IS. Plebs i tak nie
    widzi różnicy a ja sie umie robić zdjęcia to można poradzić sobie
    wszystkim :) Teraz FF nie kosztuje ciężkiej kasy można go mieć za ułamek
    dawnej kwoty :) Witaj zatem w klubie śmieszków :)

    Gwoli ścisłości piłem do czegoś innego. Znam przypadek gościa, który
    z trudem zdobyta kasę na dofinansowanie firmy wydał planując w
    budżecie bardzo potrzebny monitor EIZO za cirka 5-6 tysięcy. Dodam,
    że wpływ na zakup miała rozmowa z Tom1 :) Zastosowanie w domu
    do gównianej roboty foto takiej, którą można ogarnąć czymkolwiek
    co da przyzwoicie się skalibrować. Nadmienię, że potem po porównaniu
    hiper wypasu z moja tandetą gość w ogóle nie żałował tej decyzji :)
    Zatem po prostu trzeba znać umiar i mierzyć siły na zamiary i tyle.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.studio-roger.pl

  • 48. Data: 2011-05-19 12:36:52
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości grup
    > Mnie podobnie śmieszy wywalanie ciężkiej kasy na FFy i inne Lki.

    ...i inne śmieszne macbooki za równie ciężkę kasę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2011-05-19 12:49:40
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-19 14:36:52 +0200, "quent" <x...@x...com> said:

    > ...i inne śmieszne macbooki za równie ciężkę kasę.

    A nie wiem, nie używam.

    de Fresz

  • 50. Data: 2011-05-19 12:50:26
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-19 14:36, quent pisze:
    > ...i inne śmieszne macbooki za równie ciężkę kasę.

    I fotografie po 3,9 mln...

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!