  • 51. Data: 2011-05-19 12:52:49
    Temat: Re: Rzeznik lcd
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-19 12:15:04 +0200, Wrota Bieszczadów
    <r...@s...pl> said:

    > Mnie juz też :)
    > Część elek tych najdroższych i najcięższych się pozbyłem bo nabawiłem
    > sie od nich tylko wady kręgosłupa np. takie 70-200 2.8 IS. Plebs i tak nie
    > widzi różnicy a ja sie umie robić zdjęcia to można poradzić sobie
    > wszystkim :)

    Dokładnie.

    > Teraz FF nie kosztuje ciężkiej kasy można go mieć za ułamek
    > dawnej kwoty :)

    I co z tego, skoro to w dalszym ciągu 2 do 4 razy więcej niż przyzwoity krop?

    > Witaj zatem w klubie śmieszków :)

    Gdzie mam się zgłosić po legitkę? ;-)

    > Zatem po prostu trzeba znać umiar i mierzyć siły na zamiary i tyle.

    Jak we wszystkim. Co nie zmienia faktu, że monitor z przedziału
    1500-4500 zł może mieć głęboki sens, nawet do obróbki fotek z wakacji.
    Może, nie musi.

    de Fresz

  • 52. Data: 2011-05-19 13:01:52
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Tom01" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > I fotografie po 3,9 mln...

    No ale z drugiej strony jeśli to komuś polepszy cokolwiek w życiu...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 53. Data: 2011-05-19 18:39:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-05-19 11:33:12 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Jedno z drugim praktycznie bez związku.

    Ani z trzecim. Test jest dla daltonistów. Źle sformowane pytania.
    Te placki są po to, żeby wykryć, czy ktoś np. widzi 21, zamiast 74.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2011-05-19 19:28:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-19 10:00, de Fresz pisze:
    > U mnie szarość znika po przekroczeniu odległości ok. 15 cm Naprawdę
    > siedzisz aż tak blisko?

    Jakieś... 30? Przy 26''

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy w towarzystwie chcę zabłysnąć, mówię: ''lorem ipsum dolor sit amet''/