  • 1. Data: 2011-05-18 10:33:12
    Temat: Rzeznik lcd
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Czy ktoś ma monitor, na którym faktycznie:

    http://members.chello.pl/m.kaluza/rzeznik_lcduf.png

    daje szare paski bez kolorów?

    Niestety, jakby ktoś miał złudzenia: telewizor (samsung 32L651) pokazuje
    tak samo źle, jak zwykłe monitory.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2011-05-18 10:47:52
    Temat: Re: Rzeznik lcd
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-18 12:33, Jan Rudziński pisze:
    > Czy ktoś ma monitor, na którym faktycznie:
    > http://members.chello.pl/m.kaluza/rzeznik_lcduf.png
    > daje szare paski bez kolorów?

    Oczywiście. Jest sporo takich monitorów.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2011-05-18 11:01:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 12:33:12 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

    > Czy ktoś ma monitor, na którym faktycznie:
    >
    > http://members.chello.pl/m.kaluza/rzeznik_lcduf.png
    >
    > daje szare paski bez kolorów?

    Dlaczego poszukujesz monitora który przekłamywałby kolorowe paski do
    szarych?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-05-18 11:01:51
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Siedząc prostopadle do ekranu monitora jest praktycznie szare - no... z
    malymi odchylkami kolorystycznymi. Eizo S2231W bez kalibracji.

  • 5. Data: 2011-05-18 11:19:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-18 12:33, Jan Rudziński pisze:
> [...]
    >
    > daje szare paski bez kolorów?
    >
    > Niestety, jakby ktoś miał złudzenia: telewizor (samsung 32L651) pokazuje tak samo

    Owszem po lekkiej ręcznej korekcji LUT karty i z dokładnością do trudno
    dostrzegalnego,
    lekkiego zafarbu, oraz pod warunkiem siedzenia na wprost (PVA)

  • 6. Data: 2011-05-18 11:23:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Owszem po lekkiej ręcznej korekcji LUT karty i z dokładnością do trudno
    dostrzegalnego,
    > lekkiego zafarbu, oraz pod warunkiem siedzenia na wprost (PVA)

    Dodam jeszcze że w pracy na IPS-ie są niemal idealnie szare pod szerokim katem
    patrzenia
    A na wszystkich innych monitorach jakie mam do dyspozycji (TN) - kolorooowe :)

  • 7. Data: 2011-05-18 11:33:10
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-18 13:01, Waldek Godel pisze:
    > Dlaczego poszukujesz monitora który przekłamywałby kolorowe paski do
    > szarych?

    :)

  • 8. Data: 2011-05-18 12:19:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    W dniu 11-05-18 12:33, Jan Rudziński pisze:
    > Czy ktoś ma monitor, na którym faktycznie:
    > http://members.chello.pl/m.kaluza/rzeznik_lcduf.png
    > daje szare paski bez kolorów?

    Mam - Eizo eizo ce240w

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2011-05-18 14:12:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-18 12:33, Jan Rudziński pisze:
    > Czy ktoś ma monitor, na którym faktycznie:
    > http://members.chello.pl/m.kaluza/rzeznik_lcduf.png
    > daje szare paski bez kolorów?

    Ale wiesz, że to jest podpucha? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie

  • 10. Data: 2011-05-18 14:51:12
    Od: "tomlot" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Konrad L" napisał w wiadomości grup

    Siedząc prostopadle do ekranu monitora jest praktycznie szare - no... z
    malymi odchylkami kolorystycznymi. Eizo S2231W bez kalibracji.

    Mam ten sam model. Ustaw sobie tryb Picture to będą kolory
    Tom
    www.tomlot.pl