    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rynek pracy STM32
    Date: Tue, 19 Jul 2022 13:18:27 +0100
    <tarcdi$qcj$1$cezar91@news.chmurka.net> <tardm4$3173v$1@dont-email.me>
    <targas$sql$1$cezar91@news.chmurka.net> <tarnfv$327p4$1@dont-email.me>
    <tasdmj$etf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <62d267b3$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    <tb48k9$4la$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <62d5b263$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <tb4dr0$7lp$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <tb4ep5$i678$1@dont-email.me>
    <tb4fta$8sf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <tb4hfk$it9t$1@dont-email.me>
    <tb4iig$af4$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <tb4j6t$jcbf$1@dont-email.me>
    <tb61le$91s$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <tb64mr$12bp7$1@dont-email.me>

    On 19/07/2022 12:31, heby wrote:

    > To tylko opcja.

    > Nie martw się. Prawie każdy używa systemów kontroli wersji *inaczej* niż
    > założył autor/projektant. To całkiem normalne, choć oczywiście
    > niewskazane. Ludzie mają przedziwaczne metodyki pracy, które potem
    > starają się usilnie upychać do zastanego systemu z kiepskim skutkiem.
    > Mam tu w okolicy znajomego w firmie, gdzie używają subversiona bez
    > branchy, na jednym koncie usera. I płaczą, bo miało rozwiązać jakiś
    > problem, a wygenerowało nowe. Znajomy starał się przeprowadzić rewolucje
> [...]

    Ja hobbystycznie używam sobie EasyEDA, który ma wbudowany swój prosty
    VCS. Projekt jest zapisywany w jako plik tekstowy JSON i nic nie stoi na
    przeszkodzie aby sobie "napisać" taki schemat.

    https://docs.easyeda.com/en/DocumentFormat/EasyEDA-D
    ocument-Format/index.html

    Oczywiście, główną własnością schematu (poza jego poprawnością) jest
    jego czytelność więc trzeba by mieć wielką wyobraźnię żeby go "napisać"

    c.