  • 11. Data: 2012-11-08 20:09:50
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: p <a...@z...pl>

    On 2012-10-27 17:31, Trybun wrote:
    > w Orange. Czy ktoś z Was praktykował już wypowiedzenie w tej firmie
    > poprzez e-mail? Na ich stronie informują że istnieje taka możliwość, ale
    > zastanawiam się czy nie kryje się za tym jakiś szwindel...

    Jesli chodzi o Orange to widzialem narzekania, ze sa problemy po nawet
    po rozwiazaniu umowy w salonie. Przez email bym nie ryzkowal.

    p.

  • 12. Data: 2012-11-08 20:16:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-08 20:09, p pisze:

    > Jesli chodzi o Orange to widzialem narzekania, ze sa problemy po nawet
    > po rozwiazaniu umowy w salonie. Przez email bym nie ryzkowal.
    >
    > p.

    Tak, to prawda, w tej firmie nie ma pewnego sposobu na skuteczną formę
    wypowiedzenia.. Przed paru laty musiałem trzykrotnie się fatygować do
    salonu, podobno faksy dochodziły nieczytelne.. Teraz wysłałem przez
    pocztę, listem poleconym, i mimo tego że wysłałem ten list ponad tydzień
    temu, to on rzekomo jeszcze do nich nie dotarł. Szkoda że nie wysłałem
    do "za potwierdzeniem odbioru".

  • 13. Data: 2012-11-09 00:42:05
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 19:21, Trybun pisze:

    > Wypowiedzenie poszło tradycyjną pocztą... i już ponad tydzień a ono
    > jeszcze rzekomo do nich nie dotarło..

    Trzeba było wyslać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-11-09 18:20:34
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-09 00:42, Animka pisze:

    > Trzeba było wyslać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    Tak, teraz już jestem mądrzejszy. A swoją drogą nie sądziłem że niby
    taka poważna firma może chwytać się takich metod, byleby tylko w
    szachrajczy sposób naciągnąć klienta na jeszcze jeden miesiąc płacenia
    abonamentu. Chyba już nigdy nie nauczę się żyć w kapitalizmie. Gdzie się
    nie ruszyć tam dybią na moją kasę..

  • 15. Data: 2012-11-09 22:14:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-08 19:21:44 +0100, Trybun <r...@y...com> said:

    > Wypowiedzenie poszło tradycyjną pocztą... i już ponad tydzień a ono
    > jeszcze rzekomo do nich nie dotarło..

    Tradycyjną, ale poleconym z potwierdzeniem odbioru?
    I z kopią do siebie?

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-11-10 10:24:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-09 22:14, Bydlę pisze:

    > Tradycyjną, ale poleconym z potwierdzeniem odbioru?
    > I z kopią do siebie?

    Nic z tych rzeczy, tylko list polecony w jednym egzemplarzu, i bez
    potwierdzenia.

  • 17. Data: 2012-11-10 11:43:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Nic z tych rzeczy, tylko list polecony w jednym egzemplarzu, i bez potwierdzenia.

    W dwa tygodnie od daty wysłania idziesz na dowolną pocztę z potwierdzeniem
    nadania i składasz reklamację. Za kilkanaście dni dostajesz oficjalną
    odpowiedź, czy i kiedy list dostarczono.

  • 18. Data: 2012-11-10 11:50:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 11:43:02 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > W dwa tygodnie od daty wysłania idziesz na dowolną pocztę z potwierdzeniem
    > nadania i składasz reklamację. Za kilkanaście dni dostajesz oficjalną
    > odpowiedź, czy i kiedy list dostarczono.

    Oj, Maciek, taki duży chłopczyk, a takie bajki opowiada. I kto się tą
    informacją przejmie?

    Nie pamiętasz już jak składałem reklamację na dziennik podawczy TPSA na
    Twardej?

    Złożyłem reklamację 29 października na dziennik podawczy (główny dziennik
    podawczy spółki). Na kopii jest stempel dzienny dziennika podawczego i
    podpis.
    Po czym przychodzi odpowiedź na reklamację: "w odpowiedzi na pańską
    reklamację która wpłynęła 13 listopada..."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2012-11-10 16:03:52
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jesli chodzi o Orange to widzialem narzekania, ze sa problemy po nawet po
    > rozwiazaniu umowy w salonie. Przez email bym nie ryzkowal.

    IMHO email jest bardziej "udokumentowanym" dowodem
    niz potwierdzenie nadania poleconego na poczcie.
    Bo co Trybun wyslal do Orange? Zyczenia urodzinowe?
    Deklaracje wiernosci i przywiazania do operatora?
    A moze zlecenie rezygnacji?
    Ale gdzie ma to udokumentowane? :)

    Jesli tylko dana firma "wspiera" droge emailowa, to wykorzystuje to.
    Na poczte ide jak juz stoje pod murem i nie mam innego wyjscia.

  • 20. Data: 2012-11-10 16:55:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:03:52 +0100, Q napisał(a):
    > IMHO email jest bardziej "udokumentowanym" dowodem

    Email ma ta wade, ze raczej nie podlega pod "pisemnie".
    I co z tego ze jest wyraznie udokumentowane ze wyslal cos takiego,
    skoro sad poprze operatora ze wypowiedzenie nie bylo pisemne.
    Co prawda rozne firmy uznaja ostatnio ... ale jakby nie uznali, to klopot.

    No i jakie udokumentowanie - wydruk z twojej drukarki, ze niby taki email
    wyslales ?

> [...]
    > Bo co Trybun wyslal do Orange? Zyczenia urodzinowe?
    > Deklaracje wiernosci i przywiazania do operatora?

    Trzeba wziac przyklad z urzedow - pisma bezkopertowe, jest polecony, jest
    numer, jest naklejka z poczty na kartce, a na odwrocie tresc.

    J.