    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy
    Date: Thu, 08 Nov 2012 20:16:11 +0100

    W dniu 2012-11-08 20:09, p pisze:

    > Jesli chodzi o Orange to widzialem narzekania, ze sa problemy po nawet
    > po rozwiazaniu umowy w salonie. Przez email bym nie ryzkowal.
    >
    > p.

    Tak, to prawda, w tej firmie nie ma pewnego sposobu na skuteczną formę
    wypowiedzenia.. Przed paru laty musiałem trzykrotnie się fatygować do
    salonu, podobno faksy dochodziły nieczytelne.. Teraz wysłałem przez
    pocztę, listem poleconym, i mimo tego że wysłałem ten list ponad tydzień
    temu, to on rzekomo jeszcze do nich nie dotarł. Szkoda że nie wysłałem
    do "za potwierdzeniem odbioru".