    From: Rowerex <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerzysci
    Date: Sun, 15 Jul 2012 11:10:59 -0700 (PDT)

    On 15 Lip, 16:17, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:
    > "Rowerex" <r...@o...pl> wrote in message

    n.googlegroups.com...

    > Bzdura^2.

    Więc czym jest przejście dla pieszych?

    > Opowiadasz na wlasne wymysly?
    >
    > Szkoda, ze nie odniosles sie do drugiego punktu mojej wypowiedzi, czyli o
    > tym, jak rowerzysci nie powinni dzwonic na pieszych.

    Nie bardzo rozumiem. Nie mam pretensji do trąbiących samochodów gdy
    jadę rowerem. Rower nie musi mieć lusterek, a oglądanie się do tyłu
    nie zawsze jest bezpieczne. Zdecydowanie wolę, gdy kierowca zatrąbi
    dając znak, że jest za mną, niż gdy po cichu wyprzedza "na gazetę",
    zwłaszcza w w trudnych warunkach, np. w zimie (śnieg, lód, zaspy).

    Pozdr-
    -Rowrex