  • Data: 2012-07-15 22:46:58
    Temat: Re: Rowerzyści
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-15 21:52, Budzik wrote:
    > po chodniku *możesz* ale nie musisz jechać rowerem, jeżeli predkosc
    > dopuszczalna na drodze wynosi conajmniej 60km/h.
    > Dzięki temu w miastach na sporej częsc dróg można spokojnie jeżdzić rowerem
    > po chodniku po godzinie 23.

    Więc nie 70 tylko 60. Ok. Tak. Poza tą wartością, której podkreśliłem, że
    nie pamiętam co wyżej jest nie tak? Napisałem wyraźnie, że nie trąbię bez
    powodu i na każdego kto jedzie drogą. To kiedy może i robi to chodnikiem -
    to jego sprawa i jeszcze tego brakuje by na takich trąbić, na nich
    złoszczą się piesi (uzasadnienie lub nie).

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_