eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRower <> Garaż <> Samochód › Re: Rower <> Garaż <> Samochód
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <e...@g...com>
    <ngkmoe$jr9$4@node1.news.atman.pl> <ngsig6$npu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <573317ac$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <ngv6ds$voq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Date: Wed, 11 May 2016 14:43:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160511-0, 11.05.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 51
    Message-ID: <573328ca$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-209-187.play-internet.pl
    X-Trace: 1462970571 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 684 94.254.209.187:41919
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581888
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ngv6ds$voq$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >
    >>
    >> Przednie hamulce też miał zintegrowane w piaście?
    >> Bo dynamo w piaście to dla mnie same plusy. Nie ma dużych oporów na
    >> tarcie opona-wałek w dynamie tradycyjnym.
    >> Jednyny minus przekładni w piaście to mała ilość biegów.
    >
    > jak dla mnie dynama mogłoby w ogóle nie być - w epoce ledów i
    > akumulatorków nie ma to sensu

    Lampka jest rozładowana zawsze wtedy, gdy jest potrzebna.

    >
    >> Nie przesadzaj. 30 lat temu 99% rowerów miało tylne hamulce w piaście
    >> (Torpedo) i każdy umiejący trzymać klucz potrafił to rozłożyć, naprawić
    >> i skręcić.
    >> Wypożycz sobie starą książkę Adama Słodowego, to jest tam to wyjasnione.
    >
    > tak ale torpedo dziala inaczej niż bębnowe(?) w rowerze. Przejeździłem
    > bardzo dużo na takich rowerach za małolata i nigdy nie miałem problemu z
    > hamulcami torpedo.

    Przednie i tylne hamulce są bębnowe? Razem z przekładnią wcisnęli tam
    hamulec bębnowy?
    Pokaż fotkę.

    >
    >>>
    >>> sprzedałem go z innego powodu niż wyżej wymienione:) za krótki jestem
    >>> na tamten egzemplarz:) 28" to nie dla mnie:)
    >>
    >> Może nie chodzi o rozmiar kół, ale o wielkość ramy, która nie była
    >> dopasowana do Twojego wzrostu?
    >
    > też możliwe ale po 15 latach bez roweru i tak nie potrafiłbym dobrać.
    > skończyłem z jakimś tanim chinolem cobym go zarżnął aż nauczę się
    > jeździć:) kondycja nie ta:)

    Na marketowym rowerze to się tylko zmęczysz. Ja mam rower z Selgrosa.
    Wybierałem ten najmniej krzywy z kilku dostępnych sztuk, a i tak czuć, że ma
    zwaloną geometrię. :)
    Porównując opory jazdy z najtańszym markowym rowerem, to widać jaka jest
    przepaść w jakości wykonania i osprzętu. Teraz bym kupił używany markowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: