    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 23 Nov 2013 00:20:54 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    <l6dean$c7i$1@node1.news.atman.pl> <l...@m...org>
    <1...@b...poznan.pl> <c...@m...org>
    <1...@b...poznan.pl>
    <528a8839$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1311211117510.2416@quad>
    <528e41eb$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <528e77e5$0$2178$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1311220101270.848@quad>
    <528f84ba$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 22 Nov 2013, Cavallino wrote:

    > Nie w tym przypadku.

    Czekaj, to o co Ci chodzi?
    Przecież wyraźnie napisałem, że PO TO m.in. wprowadzono możliwość
    ROZDZIELNYCH sygnałów (w miejsce uprzednio stosowanych "powtarzaczy"
    w postaci czerwonego po prawej), aby było można stosować "powtarzacz"
    (po lewej, nie zakazujący przejazdu) dla sygnalizacji pojazdów oraz
    "ludzik" (po prawej, żółty, nie zakazujący przejazdu) informujące
    o mających pierwszeństwo w poprzek!

    Najpierw Ci wadzi że wymieniłem "ludzika", teraz Ci wadzi, że
    akurat jest inaczej niż "najczęściej" :]
    Toż jak jest inaczej, to czerwone po lewej nie pali się razem
    z miganiem "ludzika" i już.

    Skąd wzięło Ci się pytanie o możliwość (bezsensownego)
    "włączania ludzika jak piesi mają czerwone"?

    Po prostu NIE MOGŁEM nie napisać o "ludziku", skoro krytykowałem
    bezzasadny komentarz, jakoby to PRZEPISY były złe!

    Zaraz by jeden z drugim wyskoczył, że "przedtem można
    było informować i o pojazdach i o pieszych poruszających
    się w poprzek", wyjaśniałem że TERAZ TEŻ MOŻNA, równie
    dobrze, a pretensje (wyjątkowo :P) należy kierować nie
    do Wysokiego Sejmu, a do projektantów skrzyżowań!
    Przepisy się zmieniły, ale nadal "są w porządku".
    Można zrobić to o co poszło (nie blokować zjadu, dając
    informację o pierwszeństwie na poprzecznym).

    Dyskutować pozostaje nad zaprojektowaniem skrzyżowań :)

    pzdr, Gotfryd