  • Data: 2013-11-28 22:33:31
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Nov 2013, sqlwiel wrote:

    > Ma "ustąp". Konsekwentnie - przed Brodatego nie ma "ustąp" na rondzie. Czyli
    > jeszcze bardziej poj..ne kuriozum :)

    Hm... rzeczywiście. Znaczy nie patrzyłem jak trzeba.
    Ale nie w tym problem - Brodatego *nie* wjeżdża na SORO i już.
    Niech no tylko ujawnią się teraz przeciwnicy możliwości rozpatrywania
    "ciągu skrzyżowań" na SoRO :D
    (przypomnę: IMO "ciąg skrzyżowań" nijak nie stoi na przeszkodzie uznaniu
    SoRO za jedno skrzyżowanie złożone).

    Ale widać że błąd tam oczywiście jest.

    Formalnie kierowca może na najbliższym "jego" skrzyżowaniu (z kolejnym
    wjazdem) wziąć i zawrócić.
    Przecież po skręcie powinien mieć D-3 albo C-5, a ich tam nie ma
    (z tego, że jemu nie wolno skręcić w lewo, nie wynika, że oba
    pasy są w tę samą stronę!)

    pzdr, Gotfryd