    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Tue, 27 May 2014 10:53:27 +0200

    Myjk wydumał(a) w news:wfl4us0d2e9c.dlg@myjk.org :
    > Tue, 27 May 2014 00:16:08 +0200, MichaelData(R)
    > Chyba mamy jakieś inne SV. :P

    No fakt. Przegladałem wczoraj na zrabanym monitorze i wziałem to za linie
    ciągłą, taką "rozjechaną":
    www.ognik.com/linia.jpg

    > Nie będzie bezsprzeczna, bo np. linia ciągła, nawet jeśli będzie, w żaden
    > sposób nie dewaluuje znaku A-7 (zwłaszcza że A-7 dotyczy najbliższej
    > _jezdni_, a nie pasa ruchu).

    Z opisu zdarzenia, nie wynika czy student był już na rondzie 'przed' BMW,
    czyli można uznać że nie wymusił pierwszeństwa. Fakt jest taki, że nie
    dysponujemy wystarczajacym materiałem aby dojść jak było w rzeczywistości.

    > Pomijam naturalnie sens stosowania linii
    > ciagłych na takich skrzyżowaniach -- z czego słynie np. krakowski Dworak,
    > do tego pędzlując je w miejscach ZJAZDÓW ze skrzyżowania (sic!).

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-nie-przyjalem-mandatu-a-w-sadzie-byl-skanda
    l,nId,1394210
    jednak przekraczanie linii ciągłej nie jest zgodne z PORD.

    --
    Michael________(TM)