  • Data: 2014-12-16 11:16:46
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 Dec 2014 09:56:32 +0100, szerszen

    > A jak nie ma?

    Odnosiłem się do konkretnej sytuacji, gdy te strzałki jednak SĄ -- bo o tym
    pisał masti, wielki kierowca, twierdząc, że może i ma te znaki w tyłku.

    > Jak masz dwa pasy dochodzące bez innych znaków poziomych,
    > tylko przed wiazdem C12 + A7 to co, nie wiesz już jak
    > masz jechać i nagle zaczynają obowiązywać inne przepisy?

    Ja wiem jak jechać. Zgodnie z przepisami ogólnymi, jak na każdym innym
    skrzyżowniu, na podstawie PORD Art. 22. masti standardowo nie wie, bo lubi
    się kręcić po rondzie jak kretyn i to zewnętrznym pasem. Ale wcale się nie
    dziwię po tym występie o ignorowaniu przepisów szczegółowych.

    --
    Pozdor Myjk