  • Data: 2014-12-16 12:47:48
    Temat: Re: Rondo .. zamiar skrętu.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wydumał(a) w news:5m2ekjz3wf1n.dlg@myjk.org :

    > Jazda "wokół ronda" to jest część manewru zmiany kierunku (lub nie, jeśli
    > jedziesz prosto przez skrzyżowanie). Więc sam zjazd NIE JEST zmianą
    > kierunku.

    Drogi łamaczu przepisów i niestosujący sie do znaku NAKAZU!!! C-12, PROSTOWACZU RONDA
    :) Uwaga, specjalnie dla ciebie "CYTAT znaku C-12":

    http://nauka.osk24h.pl/prd,znaki-drogowe,nakazu,c-12
    "Znak nakazuje kierującemu jazdę dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym na
    znaku (skrzyżowanie o ruchu okrężnym).

    Każda zmiana tego kierunku, który OBOWIĄZUJE zgodnie ze znakiem C-12 musi byc
    sygnalizowana i traktowana jako ZMIANA KIERUNKU!

    I wdupie maja twoje miski w tej definicji :)

    > Przestań przynudzać. Tam nie ma żadnej dorgi jednokierunkowej..

    To wskaż na rondzie inny kierunek niż JEDEN, jesli potrafisz :) Nie potrafisz... ale
    brednie pisać potrafisz :D Ciekawe.
    [...]

    > No przecież stosuję, tak samo jak na każdym innym skrzyżowaniu.

    Łżesz jak pies :] Skoro znak C-12 wyraźnie NAKAZUJE jazdę dookoła, to każdy zjazd z
    ronda jest ZMIANĄ KIERUNKU z "dookoła" na inny. Zapamietaj to na całe zycie...albo
    przedstaw ZAPIS/PRZEPIS/PRAWO, które jest przeciwne znakowi C-12. Nie ma? Czyli znów
    brednie :)

    > Różnica

    Srica :)

    --