  • Data: 2013-12-09 23:08:01
    Temat: Re: Rezygnacja z OC - bo auto bedzie stac przed domem
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 22:23:02 +0100 osobnik zwany Dykus napisał:

    > Witam,

    > Ale to nie jest argument za tym, żeby pozostawić OC obowiązkowe. :)
    > Ludzie się nauczą i zaczną wykupować sobie AC, to też stanieje. A i może
    > firmy ubezpieczeniowe będą się bardziej starały, bo jakie są zasady przy
    > wypłacaniu OC, to każdy (poszkodowany) wie.

    Kiedyś nie było obowiązku. I co nauczyli się?

    > Dlaczego ubezpieczenie OC mieszkania nie jest obowiązkowe?

    bo szansa zrobienia komuś drogiej krzywdy jest niewielka. I to jest
    również powód, że mogą byc tanie

    > Poza tym - nieco z innej beczki - umówmy się, przypadków, kiedy to za
    > szkodę potrzeba zapłacić setki tysięcy złotych jest znikoma ilość. Za
    > naprawę przy typowej kolizji, wiele osób jest w stanie zapłacić, jeśli
    > nie "od ręki" to z pomocą pożyczki/kredytu.

    widziałeś rachunek z drobnej kolizji? Bo to zwykle jest co najmniej kilka/
    kilkanaście tysięcy za same blachy. A co z odszkodowaniami przy
    uszczerbku na zdrowiu?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl