  • Data: 2013-12-10 20:05:53
    Temat: Re: Rezygnacja z OC - bo auto bedzie stac przed domem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Przepraszam ze dopytuje. Napisałeś, ze jezdzi wielu. Ba, ze coraz wiecej.
    > wiec pytam: skąd wiesz?
    > Mozesz podac zródło tego artykułu?

    Głos Wielkopolski, Wybiórcza, Onet, może jakiś inny moto.pl.
    Nie wiem gdzie to akurat czytałem, na pewno w wydaniu internetowym, więc
    googiel powinien Ci pomóc.

    > Nie mam pojecia. Na razie nie wiem, czy i jaki to jest problem.

    > Jeżeli by wprowadzono możliwośc płacenia tylko jak jezdze i jednoczesnie
    > nie zwiekszyłoby to ilosci samochodów jezdzacych bez OC to byłby sukces.

    Ale tego to nigdy nie sprawdzisz, 100% wykrywalność jest nierealna.
    Więc łatwo takie coś powiedzieć.

    > Poluźnienie wymogów formalnych połączone z brakiem negatywnych skutków.

    > Rozumiem. Czyli nie przeszkadza,

    Nie.
    Czyli nie pisałem o jakimkolwiek związku.
    Poza analogią.