  • Data: 2013-12-10 19:36:34
    Temat: Re: Rezygnacja z OC - bo auto bedzie stac przed domem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie mam, nie jestem wywiadownią gospodarczą.
    > Natomiast czytałem o tym w prasie.

    Przepraszam ze dopytuje. Napisałeś, ze jezdzi wielu. Ba, ze coraz wiecej.
    wiec pytam: skąd wiesz?
    Mozesz podac zródło tego artykułu?

    > Na przykład?

    Ale co na przykład?
    Przykład gdzie mozna to było tanio wmontowac?
    Np. w viatol?
    Teraz planuje sie jakies systemy pomiaru predkosci odcinkowej. No to w to!
    Ale rozwiazań moze być wiecej, moga byc zupełnie inne - wszystko zalezy od
    szacowania wielkości problemu.

    > Tylko konkrety, o ile by to zmniejszyło ilość jeżdżących bez OC?

    Nie mam pojecia. Na razie nie wiem, czy i jaki to jest problem.

    > No chyba że zakładasz, że by nie zmniejszyło, tylko mniejsza z tym.

    Jeżeli by wprowadzono możliwośc płacenia tylko jak jezdze i jednoczesnie
    nie zwiekszyłoby to ilosci samochodów jezdzacych bez OC to byłby sukces.
    Poluźnienie wymogów formalnych połączone z brakiem negatywnych skutków.

    > Czytaj cytat tak długo aż go zrozumiesz.
    > Na razie idziesz w odwrotną stronę.

    Rozumiem. Czyli nie przeszkadza, Tak sobie tylko pisałes. Dziekuje.

    > No właśnie.
    > Aż zrozumiesz.

    Znowu słoma...

    --