  • Data: 2010-05-20 11:35:33
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ht2vc2$u3d$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, że to samo,

    Czyli jednak musisz się nad sobą zastanowić.

    >bo nie dopuszczasz nawet do siebie takiej myśli

    To nie jest przedmiotem wątku co ja robię.
    Pisz o tym co się mogło dziać w danym miejscu, a nie wycieraj sobie mną
    gęby, jeśli chcesz dyskutować.
    A jeśli nie chcesz to się po prostu zamknij,.

    >, że możesz na głowie stanąć i pińćset razy spojrzeć w lusterko, nim
    >zmienisz pas, a i tak znajdzie się pacjent, który dysponując odpowiednim
    >samochodem oraz odpowiednimi "umiejętnościami" przyłoży Ci w bok w momencie
    >tej zmiany

    Owszem.
    Ale teraz policz jak daleko znajdowało się Audi od Punto w momencie skrętu
    (nawet zakładając jakieś absurdalne prędkości rzędu 150 km/h) i czy jest
    duża szansa, że można go było nie zauważyć w lusterku, albo nie zauważyć w
    jakim tempie się zbliża, gdyby się w nie spojrzało.
    Dla mnie nie ma, albo inaczej - jest minimalna.

    > A mnie naprawdę mało obchodzi, czy dasz mi plonka, czy też nie - dla mnie
    > nie jest to żaden argument przetargowy w dyskusji ;)

    To co robisz to nie jest dyskusja.
    Dyskusję zaczyna się od słów "moim zdaniem" a nie "ty jesteś".

    > Tak samo jak nic nie uprawnia Cię do przekraczania dopuszczalnej.

    W 100% zgoda.
    Tak samo.
    A nie mniej/bardziej czy wręcz wcale jak usiłujesz przekonywać.