  • Data: 2010-05-20 13:41:03
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Aha, zabawne przerywniki. W życiu bym nie wpadł na takie tłumaczenie.

    Nie mów, ze bierzesz do siebie jakiegoś meleksa. ;-)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie będę się powtarzał - przeczytaj podkreślone.

    Ja nic nie zakładam z góry tylko przyjmuję najbardziej prawdopodobną
    wersję na podstawie znanych faktów. Jeśli patrzyła i nie widziała tego co
    widzieć powinna to na jedno wychodzi.

    > O proszę - znów niemerytoryczny "zabawny przerywnik", który nic w sumie
    > do tematu nie wnosi, ale próbuje podważyć bezsporne fakty. Tak jak
    > powinieneś skorzystać z usług lekarskich (których dobrodziejstwo tak
    > szeroko reklamowałeś), tak powinieneś również spełnić się w polityce,
    > którą innych przypisujesz. Jako spin-doktor masz duże szanse na sukces.

    To nie był przerywnik tylko merytoryczny uwaga. Wybiórczo wybranymi,
    drastycznymi faktami próbujesz grać na emocjach i zamydlasz obraz całości.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl