  • Data: 2010-05-20 11:29:09
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I znowu to samo.
    > Chyba po raz piąty w tym wątku.

    Oczywiście, że to samo, bo nie dopuszczasz nawet do siebie takiej myśli, że
    możesz na głowie stanąć i pińćset razy spojrzeć w lusterko, nim zmienisz
    pas, a i tak znajdzie się pacjent, który dysponując odpowiednim samochodem
    oraz odpowiednimi "umiejętnościami" przyłoży Ci w bok w momencie tej zmiany
    pasa, a Ty dasz sobie uciąć rękę, że jeszcze "przed sekundą" stał za Tobą.
    Twoja obrona określonej pozycji wynika tylko z tego, że najwyraźniej nie
    było Ci dane dłużej poeksploatować samochodu, który dysponuje znaczną
    przewagą mocy oraz trakcji w stosunku do typowego "toczydła".

    > Mam wrażenie, że odpowiadasz tylko po to, aby zarobić plonka, dobrze
    > wiedząc że nie toleruję tego typu pyskówek.
    > Ale nie bardzo rozumiem po co to robisz, będziesz wtedy szczęśliwy?

    A mnie naprawdę mało obchodzi, czy dasz mi plonka, czy też nie - dla mnie
    nie jest to żaden argument przetargowy w dyskusji ;) Jeśli to spowoduje, że
    poczujesz się lepiej - enjoy.

    > Bo jak komuś zabrakło argumentów w obronie kapelusznika za kółkiem, to
    > wystarczy zmilczeć - na pewno będzie mądrzej.

    Pojęcie "kapelusznik" jest niestety pojęciem bardzo względnym. I jako takie
    nie istnieje w PoRD. Dlatego na potrzeby tej dyskusji można o nim spokojnie
    zapomnieć, chyba, że zależy Ci na wywoływaniu pyskówek.

    > Bo nic go nie wyłącza i nie jest uzależnione od błędów/głupoty gościa
    > który je posiada?

    Tak samo jak nic nie uprawnia Cię do przekraczania dopuszczalnej. Tak samo
    jak nic nie uprawnia Cię do wyprzedzania na skrzyżowaniu. Dlaczego nagle
    prawo zachowania pierwszeństwa ma być PONAD inne prawa?

    Jurand.