eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 17 Nov 2013 11:27:40 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Reklama i czas reakcji
    References: <52846bf6$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <pomnh23py7ia.47rjlegjmgxp$.dlg@40tude.net>
    <s...@t...dom.local> <l68kon$jb3$1@speranza.aioe.org>
    <1781ur02wx4hb$.gxm29tfckcgw$.dlg@40tude.net>
    <vmfjyx0ja281.1pnkk5uvcex7j$.dlg@40tude.net>
    <l6a2e0$t7t$1@mx1.internetia.pl>
    <528891fe$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <528891fe$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <52889a01$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.144.180
    X-Trace: 1384684034 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 83.30.144.180:3594
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2257
    X-Received-Body-CRC: 160662960
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511095
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-17 10:53, sqlwiel pisze:
    > Nie wierzę w tę "ponad sekundę". Obstawiam czas rzędu 0.3s od zauważenia
    > pieszego wychodzącego nagle na jezdnię (powiedzmy zza drzewa lub
    > pojazdu) do rozpoczęcia hamowania (śladu na asfalcie) u trzeźwego,
    > przeciętnie doświadczonego kierowcy.
    >
    Znajdź sobie w Google jakiś test refleksu i zobacz, jakie tam będziesz
    miał wyniki. Potem uwzględnij fakt, że na teście jesteś przygotowany na
    konkretny bodziec, a w trakcie jazdy nie. Dodatkowo w trakcie jazdy nie
    jesteś maksymalnie skupiony i musisz zidentyfikować znacznie więcej
    zdarzeń niż w trakcie takiego testu. Następnie porównaj szybkość ruchu
    palcem z szybkością przeniesienia nogi na hamulec i jego naciśnięciem. O
    takich drobiazgach jak czas reakcji samochodu na naciśnięcie pedału już
    nawet nie wspomnę.

    Tak więc ta sekunda wcale nie jest jakimś wyśrubowanym wynikiem i
    spodziewałbym się, że niedzielni kierowcy będą mieli znacznie gorszy
    czas. To tylko nam się zdaje, że na zdarzenie reagujemy natychmiast.


    Pozdrawiam,
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: