-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Reklama i czas reakcji
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52846bf6$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
<pomnh23py7ia.47rjlegjmgxp$.dlg@40tude.net>
<s...@t...dom.local> <l68kon$jb3$1@speranza.aioe.org>
<1781ur02wx4hb$.gxm29tfckcgw$.dlg@40tude.net>
Date: Sat, 16 Nov 2013 22:31:45 +0100
Message-ID: <vmfjyx0ja281.1pnkk5uvcex7j$.dlg@40tude.net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1384637496 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2173 82.143.187.50:51904
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2183
X-Received-Body-CRC: 3676914159
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511071
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:41:30 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:32:47 +0100, mk4 napisał(a):
>> W dniu 11/15/2013 11:33, Tomek Kańka pisze:
>>> Ale to jest chyba sumaryczny czas reakcji + ruch nogi + uruchomienie
>>> układu hamulcowego.
>> Na takich typowych badaniach sredni czas wyszedl mi cos nieco ponad 0.3
>> sekundy. No ale tam to sie czlowiek skupial zeby mozliwie szybko
>> zareagowac na sygnal.
Do nogi czy do reki ? Do stopy troche dalej, a predkosc sygnalow w
nerwach nie jest duza.
> Dokładnie - ten prawdziwy czas reakcji to sytuacja kiedy kierowca jedzie (i
> to nawet nie w stanie jakiegoś szczególnego skupienia), a niespodziewanie
> pojawia się jakieś zagrożenie.
> Czas postrzebny na zauważenie, zinterpretowanie, podjęcie decyzji, a
> następnie reakcję, w zasadzie nie ma szans żeby był krótszy niż sekunda.
Przy wyraznej sytuacji mysle ze nieco krocej, ale niewiele.
Szczegolnie w wytrenowanej sytuacji.
> To zupełnie inny czas reakcji niż ten gdzie w pełnym skupieniu i z
> napiętymi mięśniami oczekujemy nagłego bodźca (typu zapalenie światła) po
> którym trzeba nacisnąć przycisk.
Ale jedziemy i widzimy ze przejscie sie zbliza ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.13 01:52 Pepek
- 17.11.13 10:05 dddddddd
- 17.11.13 10:18 John Kołalsky
- 17.11.13 10:53 sqlwiel
- 17.11.13 11:27 Jaroslaw Postawa
- 17.11.13 11:28 Liwiusz
- 17.11.13 12:23 sqlwiel
- 17.11.13 12:29 John Kołalsky
- 17.11.13 16:19 cef
- 17.11.13 16:22 John Kołalsky
- 17.11.13 16:30 sqlwiel
- 17.11.13 16:55 Liwiusz
- 17.11.13 16:55 John Kołalsky
- 17.11.13 17:05 cef
- 17.11.13 17:23 sqlwiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=