eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-17 10:05:21
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-14 07:21, sqlwiel pisze:
    > Mignęła mi przypadkiem (bo starannie unikam) jakaś reklama typu
    > "ogłoszenie społeczne" (i na to idą nasze pieniądze!). Cytuję z pamięci:
    >
    > "Kierowca dostrzega pieszego i dopiero po ponad sekundzie zaczyna
    > hamować. Tyle wynosi czas reakcji..."
    >

    a mnie zastanawia inna:
    "mój mąż zginął bo kierowca jechał za szybko" - 60km/h, bo ja to
    rozumiem inaczej:
    1) "mój mąż zginął, bo kierowca przejechał na czerwonym" (czego ten mąż
    mógł się ewentualnie nie spodziewać) lub
    2) "mój mąż zginął, bo uważał, że ma bezwzględne pierwszeństwo na pasach
    przed samochodem/ wyszedł na pasy mimo nadjeżdżającego pojazdu
    No i jak było ograniczenie do 60km/h w zabudowanym to naprawdę tak dużo
    ludzi ginęło? (według tej reklamy powinna być bardzo duża różnica po
    obniżeniu limitu do 50km/h)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: