eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-16 22:31:45
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:41:30 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:32:47 +0100, mk4 napisał(a):
    >> W dniu 11/15/2013 11:33, Tomek Kańka pisze:
    >>> Ale to jest chyba sumaryczny czas reakcji + ruch nogi + uruchomienie
    >>> układu hamulcowego.
    >> Na takich typowych badaniach sredni czas wyszedl mi cos nieco ponad 0.3
    >> sekundy. No ale tam to sie czlowiek skupial zeby mozliwie szybko
    >> zareagowac na sygnal.

    Do nogi czy do reki ? Do stopy troche dalej, a predkosc sygnalow w
    nerwach nie jest duza.

    > Dokładnie - ten prawdziwy czas reakcji to sytuacja kiedy kierowca jedzie (i
    > to nawet nie w stanie jakiegoś szczególnego skupienia), a niespodziewanie
    > pojawia się jakieś zagrożenie.
    > Czas postrzebny na zauważenie, zinterpretowanie, podjęcie decyzji, a
    > następnie reakcję, w zasadzie nie ma szans żeby był krótszy niż sekunda.

    Przy wyraznej sytuacji mysle ze nieco krocej, ale niewiele.
    Szczegolnie w wytrenowanej sytuacji.

    > To zupełnie inny czas reakcji niż ten gdzie w pełnym skupieniu i z
    > napiętymi mięśniami oczekujemy nagłego bodźca (typu zapalenie światła) po
    > którym trzeba nacisnąć przycisk.

    Ale jedziemy i widzimy ze przejscie sie zbliza ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: