-
Data: 2013-11-16 22:31:45
Temat: Re: Reklama i czas reakcji
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:41:30 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:32:47 +0100, mk4 napisał(a):
>> W dniu 11/15/2013 11:33, Tomek Kańka pisze:
>>> Ale to jest chyba sumaryczny czas reakcji + ruch nogi + uruchomienie
>>> układu hamulcowego.
>> Na takich typowych badaniach sredni czas wyszedl mi cos nieco ponad 0.3
>> sekundy. No ale tam to sie czlowiek skupial zeby mozliwie szybko
>> zareagowac na sygnal.
Do nogi czy do reki ? Do stopy troche dalej, a predkosc sygnalow w
nerwach nie jest duza.
> Dokładnie - ten prawdziwy czas reakcji to sytuacja kiedy kierowca jedzie (i
> to nawet nie w stanie jakiegoś szczególnego skupienia), a niespodziewanie
> pojawia się jakieś zagrożenie.
> Czas postrzebny na zauważenie, zinterpretowanie, podjęcie decyzji, a
> następnie reakcję, w zasadzie nie ma szans żeby był krótszy niż sekunda.
Przy wyraznej sytuacji mysle ze nieco krocej, ale niewiele.
Szczegolnie w wytrenowanej sytuacji.
> To zupełnie inny czas reakcji niż ten gdzie w pełnym skupieniu i z
> napiętymi mięśniami oczekujemy nagłego bodźca (typu zapalenie światła) po
> którym trzeba nacisnąć przycisk.
Ale jedziemy i widzimy ze przejscie sie zbliza ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.13 01:52 Pepek
- 17.11.13 10:05 dddddddd
- 17.11.13 10:18 John Kołalsky
- 17.11.13 10:53 sqlwiel
- 17.11.13 11:27 Jaroslaw Postawa
- 17.11.13 11:28 Liwiusz
- 17.11.13 12:23 sqlwiel
- 17.11.13 12:29 John Kołalsky
- 17.11.13 16:19 cef
- 17.11.13 16:22 John Kołalsky
- 17.11.13 16:30 sqlwiel
- 17.11.13 16:55 Liwiusz
- 17.11.13 16:55 John Kołalsky
- 17.11.13 17:05 cef
- 17.11.13 17:23 sqlwiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=