eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyReklama i czas reakcjiRe: Reklama i czas reakcji
  • Data: 2013-11-16 21:41:30
    Temat: Re: Reklama i czas reakcji
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 21:32:47 +0100, mk4 napisał(a):

    > W dniu 11/15/2013 11:33, Tomek Kańka pisze:
    >> Ale to jest chyba sumaryczny czas reakcji + ruch nogi + uruchomienie
    >> układu hamulcowego.
    >
    > Na takich typowych badaniach sredni czas wyszedl mi cos nieco ponad 0.3
    > sekundy. No ale tam to sie czlowiek skupial zeby mozliwie szybko
    > zareagowac na sygnal.
    >
    > Wydaje mi sie, ze w warunkach "bojowych" sekunda to i tak wydaje sie
    > bardzo szybko. Przeciez mozg dziala tak, ze koncentruje sie tylko na
    > chwile a wiekszosc czasu jest jednak rozkojarzony.

    Dokładnie - ten prawdziwy czas reakcji to sytuacja kiedy kierowca jedzie (i
    to nawet nie w stanie jakiegoś szczególnego skupienia), a niespodziewanie
    pojawia się jakieś zagrożenie.

    Czas postrzebny na zauważenie, zinterpretowanie, podjęcie decyzji, a
    następnie reakcję, w zasadzie nie ma szans żeby był krótszy niż sekunda.

    To zupełnie inny czas reakcji niż ten gdzie w pełnym skupieniu i z
    napiętymi mięśniami oczekujemy nagłego bodźca (typu zapalenie światła) po
    którym trzeba nacisnąć przycisk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: