    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Quo vadis Nokia?
    Date: Sat, 21 Nov 2009 13:36:38 +0100

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:7ikfg59mgbgvl86len5h954bsjiqddkc3e@4ax.
    com...
    > Jest TT na Symbiana, jest Garmin XT, wiec nie jest tak zle.

    Najnowsze mapy do TomToma kiedy wyszly? 9 miesiecy temu?

    > Tylko tu jest pewien rozdzwiek interesow - obie firmy zyja tez ze
    > sprzetu. Wiec niekoniecznie chca Nokie popierac.
    > I dalsza strona medalu - nawigacje w biedronce mozna kupic za 200zl.

    Czemu sie dziwisz? Wiekszy ekran, wiekszy wybór programów nawigacyjnych.

    > I byc moze problemy techniczne - czy wolne procesory obsluza
    > wspolczesna nawigacje, czy nawigacja nie rozladuje baterii w pol
    > godziny ?

    Bez nawigacji telefony trzymaja 1-2 dni.

    > Ja pewnie stary zgred jestem bo jakos mnie nie ciagnie, ale rozne
    > "portale spolecznosciowe" furore zrobily.

    Przeciez to jest moda dla leszczy. Niestety niektórzy nie wyrosli.

    --
    Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.