  • Data: 2009-11-24 09:40:27
    Temat: Re: Quo vadis Nokia?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co z tego, nadal pozostaje problem Symbiana, który swój czas już
    > bezpowrotnie stracił...

    A dlaczego stracił? Bo został zaniedbany. No proszę, przez tyle lat co nokia
    piastuje swój system mogli zrobić naprawdę konkretny OS. Może nie byłby to
    9.3 tylko 4.0 ale byłby sprawny, stabilny i oferujący wiele możliwości. Jaka
    jest rzeczywistość? Ano taka, że system stabilny jest mało, a z
    mośliwościami też krucho bo programiści się wypinają na rzecz np. jabłka.
    Aktualnie używam E75, poprzednio miałem E51 a jeszcze wcześniej 7650. O ile
    pierwsza mnie dobijała, druga w miarę satysfakcjonowała, to po aktualnej
    spodziewałem się naprawde sporo. I co? Moje oczekiwania były na wyrost, bo
    świerzy symbian bez zainstalowanego szmelcu a z raptem kilkoma grami, ma
    problem z wysłaniem wiadomości po usunięciu wszystkich smsów ze skrzynki
    odbiorczej. To dobrzbe nie świadczy, a co więcej skazuje usera na myśl, że
    producent ma gdzieś co siedzi w jego telefonie. Osobiście uważam, że
    zoptymalizowanie systemu dla nokii nie byłoby nieosiągalne zwłaszcza dla
    programistów na jakich może sobie pozwolić potentat na rynku. Zamiast
    dopisywać po kilka linijek kodu i zmieniać ikonki mogliby pozbyć się śmieci
    i usprawnić to co jest. IMHO byłby super... Skończyłem

    --
    Pzdr., Wycior