  • Data: 2009-11-23 08:47:54
    Temat: Re: Quo vadis Nokia?
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 15:10, ToMasz <t...@g...pl> wrote:
    > Wystarczy by lepszy telefon miał jakiś system operacyjny,
    >... Moim zdaniem ten segment rynku wymrze szybko.
    > ------------------------------------
    > Nie staram sie krytykować produkcji bardziej rozbudowanych urządzeń.
    > JEdnak skoro google potrafi to zrobić dobrze, to Nokia nie? Z takim
    > zapleczem, takimi mózgami? chyba ze właśnie mnogość pomysłów pracowników
    > nokii skutkuje brakiem liniowości, ciagłości, którą wymusza w swoich
    > produktach jedyny wolny mózg appla - Steve!
    W/g mnie rynek telefonów w SO nie wymrze, będą tanieć. A potrzebne
    będą choćby dla aplikacji nie chodzących na Javie, np. samodzielnych
    aplikacji nawigacyjnych. Co do mózgu którego w Nokii brakuje, to
    ciekawy jest przykład Vodafone, który uruchomił swój własny i po
    prostu zamówił w Nokii wyłącznie dla siebie model 6730 z Symbianem.
    Prosty, mały czyli telefono-, a nie smartfonopodobny, bez wodotrysków,
    z GPS i procesorem 600MHz (szybko chodzi), a mimo to b.tani.
    Ale co z tego, nadal pozostaje problem Symbiana, który swój czas już
    bezpowrotnie stracił...
    Pozdr. - J