  • Data: 2012-10-03 22:07:38
    Temat: Re: Pytanie o program do jpg
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 października 2012 20:27:09 UTC+2 użytkownik Jan45 napisał:
    > Szanowni Znawcy!
    > Poradzono mi, żebym
    > dla pełnej jasności napisał na poszczególnych
    > zdjęciach, z jakimi parametrami je wywołałem z RAWów.
    > Jan

    Witam,
    a do czego potrzebne są te informacje jak został wywołany RAW??
    Jak dla labu to nie rozumiem po co - i jak można zinterpretować wywołanie jpeg-a z
    jakimiś parametrami wywołania RAW-a,jak np. zdjęcie było niedoświetlone dwie działki.
    Jak dla siebie to można sobie później podejrzeć parametry w jakiejś przeglądarce, a
    nie robić problemu tam gdzie go nie ma.

    Pozdrawiam
    Les