  • Data: 2012-10-06 13:54:00
    Temat: Re: Pytanie o program do jpg
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-04 21:00, Mariusz [mr.] pisze:
    (...)
    > Napisz jeszcze co to za laby - nawet subiektywna ocena jest
    > wartościowa w sytuacji, gdy trzebaby samemu testować ich jakość -
    > wysyłkowo, czekać na wyniki...
    >
    > Ja korzystam z FotoNetu - nie jestem z nich jakoś specjalnie
    > zadowolony, w tym roku podnieśli praktycznie wszystkie ceny o 40% (!)
    > ale póki co wygrywają jeszcze stabilnością pracy (to ważne) oraz jednak
    > wygodą - szybki odbiór osobisty w czasie spacerku do domu. :))

    Wolałbym nie pisać o problemach z konkretnymi labami,
    bo to może być sprawa przypadkowa. To, że wyniki mogą
    być mało przewidywalne, wynikać może z wielu powodów.
    Dla mnie to jest główne kryterium wyboru konkretnego
    fotolabu. Przewidywalność efektów.

    A umówiłem się z labem o nazwie Ankara. I już mam
    próbki. Zaraz zamówię zdjęcia w większym formacie.
    To też jest eksperyment, ale szanse na dobry wynik wzrosły.

    Jan