  • Data: 2010-12-26 18:39:08
    Temat: Re: Pytanie do znawców BMW
    Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 26, 4:07 am, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Tak, tak :P
    > Jak na razie Volt dopiero co wchodzi, a BMW ma to juz od dawna, podobnie
    > jak mialo juz brdzo dawno temu 7 (E38) na wodor.

    Karolku, nie pograzaj sie. Hybrydy BMW to systemy kupiony w GM. A
    silnik tlokowy na wodor to nieporozumienie. Przyszloscia wodoru sa
    ogniwa paliwowe a nie XIX wieczne konstruckje silnika spalinowego.
    Ogniwa paliwowe takie nad jakimi pracuja Honda czy GM :-) Kazdy glupek
    potrafi zrobic silnik spalinowy na wodor, tylko po co. Juz duzo lepsze
    sa silniki na alkohol jakie masowo produkuje na przyklad GM. Doskonale
    sie sprzedaja na przyklad w Brazylii.

    > Ale pieprzysz farmazony :/
    > Hybryda to badziewie dla pseudo ekologow i zdania nie zmienie.

    To akurat mnie nie dziwi. To najwyzej dowodzi jak malo wiesz.

    > Ale z premedytacja mieszasz.
    > Mowa byal nie o nowych tylko o starych juz samochodach, pisales ze GM
    > daje dluzasz gwarancje co sie jednak okazuje klamstwem, wiec przestan
    > juz tutaj uprawiac tani reklame GMa bo i tak jak byl tandetna marka tak
    > pozostanie.

    GM daje dluzsza gwarancje. Kazdy w miare inteligentny czlowiek moze to
    sobie latwo sprawdzic na internecie.

    > Zycie pokazalo, ze to gowno prawda.

    Zycie pokazalo na razie tyle, ze niewiele wiesz ale lubisz udawac
    eksperta. Niestety bezpodstawnie.

    > Juz Ci podawalem gdzie stosowane byly skrzynie ZFa, z cala pewnoscia nie
    > niszowe produkty jak smiales tu stwierdzic.

    Tak jak ci kolega napisal. Wszystko poza seria 3 to znikoma produkcje
    BMW. Ale aby o tym wiedziec, trzeba sledzic pisma motoryzacyjne z
    prawdziwego zdarzenia. BMW latami stosowal w serii 3 wylacznie
    skrzynie GM i nie mial nawet jednego recall na ten system. Tylko
    idiota moze wierzyc, ze producent taki jak BMW tolerowalby wadliwy
    podzespol latami w swoim najlepiej sprzedajacym sie samochodzie, ktory
    utrzymuje firme. Ty wogole skonczyles te swoje studia inzynierskie ?
    Kto ci dal dyplom jestem ciekaw. Pewnie teraz siedzi ciho i sie nie
    chce przyznac.

    > --
    > Karolek

    JAM