  • Data: 2010-12-26 13:00:11
    Temat: Re: Pytanie do znawców BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-26 11:05, Filip KK pisze:

    > Chryste ... Weź się już nie pogrążaj człowieku!!! W e39 były ZF'y. W e46
    > nie wiem, bo nie interesuje mnie ten model.

    Ty to jestes debil do kwadratu.

    > Moim zdaniem wszystkie BMW oprócz trójek, to niszowe produkty.

    Twoje zdanie jest niewiele warte idioto.
    Myslisz, ze jak sie przesiadles z golfa do e39 to juz posiadles wiedze
    na temat BMW... jestes glupcem, pierdolisz w kazdym watku jak
    uposledzony umoslowo.
    Potam ktos zobaczy takiego wioskowego cwoka jak ty na drodze i mysli
    sobie, no tak, typowy kierowca BMW.

    > Człowieku, weź przestań już filozofować, bo Twoja wiedza o motoryzacji
    > jest na poziomie zerowym!

    ROTFL, buszmen filipek mi wygarnie i napisze, ze to przeciez steptronic :P
    Czlowieku wez zrob wszystkim przysluge i sprzedaj to BMW bo taka wies
    jak ty robisz to malo kto potrafi uczynic.

    --
    Karolek