  • Data: 2015-10-28 01:31:05
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5630104b$0$641$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ile musiaby Twoj system operacyjny zajac pamieci, zebys poczul ze
    > cos Cie uwiera ponizej plecow? 50%, 80%, 90% pamieci 16GB?

    Myślisz trochę na opak.
    Dobre telefony sprzedawane są właśnie z minimum 8-16Gb
    BO producent wie że system zajmie te 3-4Gb i nie ma sensu
    sprzedawać czsegoś co ma mniej pamięci.
    Świadomy użytkownik zrobi rozpoznanie wokół produktu
    który kupuje, zamiast wydawać pieniądze bezmyślnie i na
    próbę... Zwłaszcza jeśli cena smartfona jest większa od ceny
    bułki która jak smakować nie będzie to się wyrzuci ją do kosza.

    > W pewnym senise mozna Ci pozazdroscic takiego stanu umyslu.
    > Dyskusja nie ma sensu.

    Zamiast zazdrościć zacznij widzieć odcienie kolorów na świecie.
    To nie takie trudne! Postaraj się trochę a też je zobaczysz...