  • Data: 2015-10-28 16:15:18
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 11:55:19 +0100, atm napisał(a):

    > Chcialbym tylko jedna rzecz. Realna ilosc netto pamieci po pierwszym
    > uruchomieniu telefonu. Sam widzisz, ze rozrzut jest duzy:
    > http://www.phonearena.com/news/Comparison-shows-how-
    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-
    smartphones_id51856

    Taa - to masz co chesz. Widzisz te 9.4GB wolnego (z 16), ale jak
    zajmiesz 8.9GB, to sie okazuje ze brak pamieci :-)
    510 MB wolne, a pamieci brak :-)

    > Nie dosc, ze do swojego uzytku dostajesz tylko czesc pamieci, ktora jest
    > w telefonie to dodatkowo nie jestes w stanie dowiedziec jaka jej
    > wielkoscia bedziesz dysponowal.
    > Kupilbys taka wycieczke zagraniczna za niemale pieniadze? Pszemol radzi,
    > zeby zapytac tych ktorzy juz tam byli...

    Bywali w wycieczkach twierdza, ze to normalka. Piekny hotel z widokiem
    na smietnik, blisko plazy ... 3 km to przeciez niedaleko itp.
    Czytac umowe, fotografowac, domagac sie zwrotu po powrocie :-)

    J.