  • Data: 2015-10-28 23:54:58
    Temat: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Oct 2015 17:41:25 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Argumentacja rzeczywiście fantastyczna... :-)

    Owszem, jak widzisz nie wpadłeś sam do czego to się może przydać.
    Typowa ograniczona wyobražnia kupertyna.
    Domyślam się, że również wyświetlanie aplikacji na, zdalnym display"u
    gdzie jest inna rozdzielczość niż na macierzystym też jest poza twoim
    pojmowaniem.

    > A pomijając niedopracowane buble, masz jakiś przykład ze świata
    > przemyślanych produktów, które od razu wypuszcza się w docelowej
    > rozdzielczości? :-)) Po co taki użytkownik ma trzymać na swoim
    > telefonie bagaż 90% nieużywanych plików zajmujących niepotrzebnie
    > miejsce?

    Bo storage jest tani i w większości przypadków nie wykorzystywany w
    całości? Nie ma przymusu instalować aplikacji, która trzyma
    pierdyliad niepotrzebnych plików.

    --
    Marek