  • Data: 2010-09-13 17:22:23
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" <M...@n...com> wrote:

    > 5) ja dalem link do porownania w RAW - moze odnies sie do tego...?

    Nie zamierzam robić wiwisekcji Sony a55, a tym bardziej go kupować.
    Wyraźnie zaznaczyłem, że wspominam o czymś, co kiedyś zauważyłem na
    dpreview, non plus ultra.

    > 1) nie da sie na tej stronie ustawic ISO 800 dla Sony

    Ja nie miałem z tym problemu. (Firefox)

    > 2) porownoj takie same czulosci, jaki sens porownywac rozne?

    Skoro a55 ma szczegóły gorsze na ISO800 niż dobre cropy na ISO3200?
    Chcę wiedzieć gdzie leży granica pogarszania obrazu przez ukośną szybkę
    w polu widzenia.

    > 3) na domyslnym na tej stronie ISO 1600 Nikon D3000 ma tyle samo
    > szczegolow a bonusowo zolte skosne paski (?)

    Ja pisałem o najlepszych, a ty o entry level... :))

    Porównaj chociażby Nikony D90/D5000 albo Pentaksa k-x.

    > 4) porownanie jest w JPG wiec mozna je sobie wsadzic w buty :)

    Sony już nie takie czary-mary potrafiło robić z rawami... :(

    Zresztą - video nie obrobisz z rawa, poza tym z mojego punktu
    widzenia jpg jest równie ważny - nie tylko nie mam czasu na obróbkę, ale
    wręcz widzę zalety nieobrobionego (zawsze tak samo obrobionego) obrazu.

    [mr.]