  • Data: 2010-09-14 06:45:15
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2010 12:37, Michal Tyrala wrote:

    > Milo, iz potrafisz przyznac, ze bladziles :)
    > Ale ok, Twoj poziom: rozumiem, ze polprzepuszczalne lustra dp DLSRow są
    > w paczkach po 5 w drogerii na rogu, tak?
    słyszałem o ściąganiu filtra, ale jest to metoda chałupnicza którą
    trudna brać do porównania - bo jak to wycenić? A przede wszystkim tak
    jak napisałem - gdzie kupić same filtry? Czy serwis je sprzedaje
    samodzielnie?

    > Siegnij pare postow wstecz, pisalem, ze *serwis* bedzie kroil po rowna
    > tak za filtr, jak za lustro. Znajdziesz, czy dac msgid?
    to też czytałem, i teraz czekam na jakiś cennik usług który to
    potwierdzi. Może być ten ze szklanej kuli w której to wyczytałeś.
    Osobiście nie neguje że tak będzie, ja tego po prostu nie wiem Natomiast
    jestem przekonany że serwis samego filtra nie wymieni, więc koszt usługi
    będzie wysoki.

    Możemy też porównać cenę usługi "poza serwisem" - jeśli da się kupić
    taki filtr oraz taką szybkę (podejrzewam że tylko w serwisie niestety -
    to nie matówki że są alternatywy) to cena pewnie wyjdzie podobnie. Jeśli
    da się kupić...
    Marx