  • Data: 2010-09-15 11:29:13
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" <M...@n...com> wrote:

    >a do testu w RAWie wciąż się nie odniosłeś...

    Bo dwa razy wspominałem, że odnoszę się tylko do testu na dpreview,
    który kiedyś widziałem, a na więcej mojej uwagi to S..ny a55 po prostu
    musi sobie zasłużyć, np. okaże się, że jest chwalony i rozkupowany. :)
    Wtedy się może nad nim pochylę, a tak nie ma po co. Mogę sobie pogadać o
    tym co było widać na samplach, z niczego nie muszę się wycofywać, po co
    ja jeszcze mam mu robić diagnostykę rawów?

    > Na podstawie jpg wysnuwasz wniosek że lustro jest be (choć powoli się
    > z tego wycofujesz: "wysoce uprawdopodobnione podejrzenia").

    To nie jest wycofanie - to jest doprecyzowanie. Tak działa język
    naturalny i warto o tym pamiętać.

    > Może napisz wprost że jpg z A55 Ci się nie podoba i kropka, a nie snuj
    > teorii o 3EV, lustrach, nieużywalnych jpg itp.

    Naprawdę tak pisałem? :))))

    > A jak czekasz na DSLR FF to chyba RAW nie jest Ci obcy... jeśli jednak
    > tak - spróbuj, nie gryzie, może odkryjesz nowe możliwości swojego
    > aparatu, a nie bezkrytycznie opierasz się na produkcji jpg przez
    > puszkę i tylko pod tym kątem oceniasz aparat.

    Kolejna zbyt szybka interpretacja moich słów... :)

    A na sprzęt faktycznie będę musiał trochę poczekać. Na szczęście nie
    mam ciśnienia, martwi mnie tylko, że wciąż jest tylu klientów, których
    tak łatwo zadowolić byle czym... ;-) Sony jest tego dowodem, a
    przecież to nam blokuje wszystkie nadzieje na rychły postęp.

    [mr.]