  • Data: 2009-07-19 20:54:48
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    > "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:
    >
    > Cóż... biorąć pod uwagę, ze A900 to chyba najdroższa lustzranka Sony
    > spodziewałem się, ze jest pzreznaczona dla nieco bardziej wymagajacych
    > użytkowników. Ale - jeśli jest tak, jak pisze Greenman - pewnie myliłem się
    > i docelowaym targetem dla tej lustzranki jest użytkownik o równie małej jak
    > początkujacy wiedzy, ale grubszym portfelu.

    No bez przesady,
    ale fakt, ze jpgi robi zdecydowanie lepiej niz cokolwiek
    innego na rynku chyba o tym nie swiadczy?
    A rawy tez potrafi, wiec kazdy klient powinien byc zadowolony.
    Szybki i sprawny AF to chyba tez zaleta dla kazdego,
    podobnie jak trafne ustawianie ekspozycji.
    Nie jest to sprzet moich marzen, ale obiektywnie
    przyznaje, ze jest bardzo przyzwoity - zwlaszcza, ze firma
    nie ma wielkiego doswiadczenia na tym rynku.
    ---