  • Data: 2009-07-19 22:14:33
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Co nie zmienia faktu, że fotograf już nie jest tylko fotografem. Nie z
    > wyboru, a z przymusu.
    > Jak za komuny u nas. Chciałeś robić zdjęcia musiałeś wszystko robić sam.
    > [...]

    Ale ten fakt nie zaszedł z winy techniki. Gdyby fotografowie nie dali sie
    zepchnąć na takie pozycje nie musieliby sami zdjeć obrabiać. Nie ma
    jednoznacznych powodów technicznych aby sami musieli to robić - to tylko
    kwestia relacji między nimi a ich pracodawcami.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)