  • Data: 2009-07-18 21:57:27
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    greenman wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Jesli kto robi tysiac fotek na sesji to rzeczywiscie problem
    > - tylko kiedy to wszystko obejrzy - na emeryturze?
    > Dla takich, nawet 10 megowe pliki beda zbyt wielkie...

    na co komu pliki 24Mpx skoro je potem pomnieszy do formatu HD :) i będzie
    oglądał na 50'' lcd w salonie :)

    > A ja, po porownaniu A900 i swojego 400D najchetniej rzucilbym swoj
    > o najblizsza sciane, ale oszczedny jestem...

    opisz mi procedurę porównawczą, onanisto pixelowy :)

    no i powiedz mi jaki obeityw przypinałeś do tego 400D?

    > Przeciez nie mowie, ze nie widac, mowie, ze to strata pieniedzy
    > - sam zrobilem ten blad i dzisiaj postapilbym inaczej.

    dlaczego strata pieniedzy skoro widac efekt? znaczy lepiej kupic 24Mpx i
    przyczepic do neigo kita? :)

    > Tak jak kupowanie 40 tonowej ciezarowki do przewozu styropianu.
    > To moja opinia, a oczywiscie kazdy ma prawo wozic swoj styropian taka
    > piekna i wygodna ciezarowka na jaka tylko go stac.

    do dupy ta twoja analogia, kompletnei do dupy.

    > Nawet jesli nauczysz sie, to mozliwosc mocnego kadrowania
    > dalej jest powaznym argumentem ZA wieksza iloscia pikseli.
    > Nikt rozsadny nie ceni aparatu za megapiksele, tylko za ogolna jakosc
    > mozliwa do uzyskania bez zbednych ceregieli.

    za wyjątekiem onanistów takich jak ty :)

    > Problem w tym, ze juz ja widzialem, bo nie teoretyzuje
    > tylko opisuje wrazenia z takiego porownania. Tyle, ze te
    > megapiksele ktorych sie czepiasz sa tu akurat najmniej istotne
    > - matryca A900 i bez przewagi megapikseli jest znacznie lepsza od 400D
    > a o innych - poza matryca, przewagach A900 nawet nie wspomne.

    nie sądzę aby A900 w rękach dobrego fotografa z dobrym obeiktywem dał
    znacząco lepszy efekt od 400D z dobrym oebiktywem w rękach tego samego
    fotografa, przy załozeniu ze porównoujemy obrazki pomneijszone do formatu
    HD!!!!