  • Data: 2012-04-22 18:19:14
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Apr 2012 15:52:41 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > W dodatku zakup nowego Exchange (wraz z Windows Server) było tańsze niż
    > zakup BES. To była paranoja.
    > A BES Express wyszedł dopiero w 2007 roku OIDP. Albo nawet w 2008.
    > BES kosztował jakieś tysiące dolarów (około 6-7 kzł plus CAL w 2005 roku,
    > co dawało ponad 10 kzł dla średniej wielkości firmy, nie licząc ekstra
    > sprzętu, bo BES wymagał oddzielnego serwera)
    > RIM z tego sobie nieźle żył i olewał fakt, że Exchange i Windows Mobile
    > zaczyna się coraz bardziej rozpowszechniać. Samo Exchange olewali, bo był
    > też przecież BES do Exchange. Ale telefony z WM były coraz lepsze,

    No i widzisz - czy wystarczylo obnizyc cene, czy jednak trzeba nasladowac
    MS, ktory jednak wejdzie i trzeba byc w zgodzie z nim a nie przeciw ?

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Handspring_(company)
    > Już pierwszy akapit...

    No wlasnie - wymyslili Palma, sprzedali firmie USR, potem przejelo ja 3Com,
    oni odeszli i zalozyli Handspring, 3Com wypuscil Palma na gielde, z ktorym
    sie HS polaczyl ... i sprzedal sie HP.

    Kto za to zaplacil ... naiwni akcjonariusze Palma i HP ?

    > Bo to wciąż był stary PalmOS. I firma stała jak ta żaba kiedy król lew
    > kazał przejść pięknym zwierzętom na lewo, a mądrym na prawo - "przecież się
    > nie rozdwoję"
    > Palmy chciały być wciąż organizerami działającymi szybko jak burza,
    > wytrzymującymi miesiąc na ładowaniu i tak prostymi, że nawet prawnik mógł
    > to zrozumieć, a jednocześnie zgodnymi z modą multimedialnymi kombajnami. W
    > szczególności te multimedia wypadały żałośnie w systemie który nawet
    > katalogów nie znał.

    No i co proponujesz - katalogi dokladac, czy z multimediow rezygnowac ?

    Ale przeciez dolozyli, jeszcze w 2001 roku.

    J.