  • Data: 2012-04-22 17:43:07
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: Atlantis <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 04:04, Pszemol pisze:

    > w czytniki kart pamięci i GPS który w tamtych czasach nie był mały...
    > Innymi słowy - kaczka dziennikarska.

    Ten GPS sam w sobie brzmi podejrzanie. W 1991 cywilna wersja nie
    oferowała jeszcze dostatecznej dokładności, żeby można było znaleźć dla
    takiego urządzenia sensowne, masowe zastosowanie. Nawigacja samochodowa
    z miejsca odpadała, nawet z pieszą mogłyby być problemy.

    Nawet jeśli ktoś w Microsofcie myślał wówczas nad takim urządzeniem to
    jak dla mnie mogło to być coś bliższego Newtonowi niż współczesnym
    smartfonom. Słowem: kaczka dziennikarska. ;)