    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Date: Tue, 2 May 2017 13:24:41 +0200
    <odqcta$9gc$1@node2.news.atman.pl> <odqedj$7n9$1@news.chmurka.net>
    <odqiqm$toc$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <odtbp1$4qq$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <odvbpu$qid$1@node1.news.atman.pl>
    <5903a746$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <oe0km2$a3i$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <59047084$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <imdhl7zdwjh9.1bliz0xsxqmoy$.dlg@40tude.net>
    <59048334$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <oe2234$5pk$1@news.chmurka.net>
    <59058c54$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-04-30 o 09:03, Uzytkownik pisze:

    > Ale to piszesz o liczniku i instalacji. Oczywiście dla licznika to jeden
    > ch....
    > Ja natomiast mam na myśli urządzenie i prądy płynące w tym urządzeniu.

    Jak masz coś innego na myśli to napisz tak aby było jasne, że piszesz w
    innym kontekście niż aktualny kontekst wątku.

    Przypomnę, że dyskusja dotyczy zabezpieczeń instalacji kuchennej - czy
    pociągnąć dodatkowy obwód aby nie wywalało korków.

    I w tym kontekście ktoś napisał co widać wyżej, że jakie jest połączenie
    w AGD (AGD było w poprzedniej wypowiedzi - przed tym zachowanym cytatem)
    jest bez znaczenia, bo przy konkretnej mocy taki sam prąd płynie.

    W tym miejscu oczywiste było, że mowa jest o prądzie, który może
    prowadzić do wywalenia bezpieczników, a Ty na to, że prądy nie są takie
    same i w całym wywodzie ani słowa, że masz na myśli prądy wewnątrz,
    które z punktu widzenia czy bezpiecznik wywali, czy nie są bez
    znaczenia. Wręcz wyglądało jakbyś uważał, że prądy zasilające też będą
    niższe - przeczytaj jeszcze raz swoją wypowiedź, bez zakładania, że
    czytający wiedzą co masz na myśli.
    P.G.