  • Data: 2017-05-04 17:13:48
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:590af160$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...

    > Prawdopodobnie o to poszlo - kiedys wystarczylo 500W, teraz rura taka
    > sama, a zaczal sie wyscig producentow - klient mysli, ze 1800W lepszy

    Jeśli to tylko wyścig, na coraz większych stratach...

    > ood 1500W, to mu producent zrobi 1900W.
    > A ssie prawie tak samo.

    Chociaż mój 1300W z Lidla, bez regulacji, jak dmuchnie, to wszystko w pokoju
    lata. I szybko dmucha ciepłym, silnik w sumie niewielki, to go z pewnością
    przepływające powietrze chłodzi. Co chcę wykorzystać.
    Jego 1300 chyba jest nawet dobrym 1300, zrobię mu parę prób balonowych
    (tylko wyrzucę wszystkich z mieszkania, aby nie ogłuchli), czy da radę
    pęknąć. Bo kondona, to na pewno, robiłem już takie hece, na praktykach
    szkolnych (spokojnie, zlecone zadanie wykonałem), dziwiono się, co tak nagle
    strzeliło za przełączalnią (kros na przełacznicy telefonicznej odkurzałem).
    Ale zwykły balon nie wiem, czy pójdzie. Może prócz odkurzania (ciąg ma, może
    nawet za mocny...), wykorzystam np. do prób prądnic, albo, czy silniczek
    BLDC wykastrowany z elektroniki... jakie da parametry prądowe i czy się nie
    rozleci od obrotów? Rura jest chyba nieco szersza, niż miałem w starym
    odkurzaczu.

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.