  • Data: 2017-05-03 14:11:56
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-02 o 17:44, re pisze:

    > Promuje się samochody elektryczne, gdzie np. szybka
    > ładowarka ma moc do 50kW nawet!!!
    > ---
    > Pieprzysz ?

    No coś Ty! Np. Energa kupiła samochody Nissan Leaf dla pracowników.
    Miałem okazję testować to auto oraz ładować je. Przewód szybkiej
    ładowarki jest grubszy niż wąż ogrodowy. Ładowarka pokazywała pobieraną
    moc kilkunastu kW (jeśli dobrze zapamiętałem). Pomijam fakt, że musiałem
    40 minut gapić się na elewację budynku firmy zanim to to się naładowało.
    Nissan Leaf to pikuś przy np. Tesli jakiejś tam (nie pamiętam, której),
    która ciągnie 2-3x tyle.

    Nie wspomnę o tym, że Nissan opracował nową technologię kondensatorów
    ładujących się 10 minut! Szwajcarzy też coś podobnego opracowali. Tesla
    podaje, że moc tej stacji będzie wynosiła 120kW więc te 50kW, w które
    trudno Ci uwierzyć niedługo stanie się wolną ładowarką :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek