  • Data: 2016-09-02 11:34:59
    Temat: Re: Prototypy 8PLN
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4fd93018-402d-4185-aada-4381e25fcebe@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 2 września 2016 10:03:03 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka
    napisał:
    > Tym razem prototypy po 8PLN + coś tam (nie wiem) od dm2
    >
    > http://www.pcb-technoservice.eu/aktualnosci-sg/promo
    cja-letnia-w-ts-pcb/

    > P.G.

    =============

    To co? Z fusów mamy tu wywróżyć czy co? Masz do nich namiar, to weź zadzwoń,
    zapytaj u źródła i gitary nie zawracaj. Boszsz..., gorzej niż stara baba....

    ========
    To było do tych co się akurat zastanawiają czy zrobić płytkę termotransferem
    czy zamówić.
    Wiele razy były tu dyskusje, że gdyby cena płytkarni nie była odstraszająca
    to by zamówili.
    Skoro trafiłem na informację o promocji to chciałem się podzielić.
    Coś w tym złego?
    Dobra zmiana (czytaj: mowa nienawiści) dotarła już do p.m.e. ?
    P.G.
    P.S.
    Gdybym znał cenę za dm2 to bym podał, ale nie znam.